Bine ati venit la Casa Cristiana
office@casacristiana.ro
0744 522 754

Proceduri

Proceduri de efectuare și rezolvare a reclamațiilor

Reclamaţiile  din  partea  beneficiarilor  sau  familiilor  acestora  vor  fi  trecute  în „Registrul pentru reclamaţii”.

Asociația Cristiana  pune la dispoziţia beneficiarilor următoarele condiţii de consemnare a sesizăriilor şi reclamaţiilor:

• registru de sesizării şi reclamaţii ;

• cutia de sesizării şi reclamaţii.

Reclamațiile sunt verificate zilnic de către conducerea unităţii. Sesizăriile şi reclamaţiile vor fi adresate directorului centrului  care va lua măsurile ce se impun şi va oferi răspuns în maxim 15 de zile lucrătoare. La sosirea în Asociația Cristiana Sălicea  beneficiarii  sunt  informaţi  cui  trebuie  să  i  se  adreseze  dacă  doresc  să reclame anumite servicii sau moduri de comportament a personalului.

Asociația Cristiana Sălcicea încurajează beneficiarii să  anunțe comportamentul  nepotrivit al personalului.